вівторок, 24 листопада 2015 р.

13 листопада відбулося засідання школи молодого вчителя біології, хімії, основ здоров'я на базі Буцнівської ЗОШ І - ІІІ ступенів.

У Буцнівській ЗОШ І - ІІІ ступенів відбулося засідання школи молодого вчителя біології, хімії, основ здоров'я з проблеми "Розвиток критичного мислення при використанні практичної частини програми з біології та основ здоров'я". Кріса Ірена Богданівна, вчитель біології провела урок у 9 класі на тему: "Рух крові по судинах. Пульс. Кров'яний тиск", під час якого учні виконували практичну роботу № 2 "Вимірювання частоти серцевих скорочень і артеріального тиску". Стаюра Ірина Романівна, вчитель основ здоров'я, підготувала презентацію на тему: "Розвиток критичного мислення на уроках біології та основ здоров'я" та провела брейн-ринг з учнями 6 класу на тему: "Знай та виконуй Правила дорожнього руху" . Молоді вчителі біології та основ здоров'я ЗОШ району ознайомились з методичними рекомендаціями, які підготувала Романюк Оксана Марківна, методист РМК. На засідання були запрошені вчителі біології та основ здоров'я Острівського освітнього округу.

Немає коментарів:

Дописати коментар